luni, 23 februarie 2009

Portret de copil

Trebuie sa recunosc ca imi place sa fotografiez copii. Imi place ca de fiecare data iti rasplatesc rabdarea pe care le-o acorzi. Este suficient sa ii lasi sa se obisnuiasca cu prezenta ta si apoi iti vor oferi mai mult decat suficiente ipostaze pentru a crea o serie de fotografii memorabile. Eu personal, nu imi stabilesc nici o limita de timp atunci cand am un copilas de imortalizat. Am invatat din experienta ca sunt imprevizibili. Prefer sa folosesc o locatie in care ei se simt foarte familiari: acasa, in parc, etc. Cred ca in nici un studio, nu veti obtine fotografii atat de puternice. Ca si echipament, folsesc o camera Canon DSRL, un obiectiv de portret (de obicei un obiectiv de 50mm, f1.8) si un obiectiv care sa imi permita sa fotografiez de la o distanta mai mare (28 - 300mm, f3.5 - 5.6). Incerc sa minimalizez folosirea blitz-ului, pentru ca distrage atentia. 
Mai jos gasiti cateva poze cu Rares: 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu